Profitul net Transilvania Broker în creștere cu 17% față de T3 2018

Email
LinkedIn
Facebook

tbk-crestere-profit-t3-2019
Transilvania Broker a încheiat luna Septembrie cu noi creșteri ale principalilor indicatori. Astfel, raportat la aceeași perioada a anului trecut, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 17%, generând astfel o majorare a profitului net de 17,3%. Atragerea de colaboratori noi, orientarea către asigurările facultative, precum și investițiile în departamentele specializate Corporate și Life & Health au contribuit impreuna la aceasta evolutie. De asemenea, proiectele adoptate în decursul primului semestru au avut un impact pozitiv asupra eficientizării forței de muncă, lucru concretizat în diminuarea ponderii acestor cheltuieli, cu toate ca, atat cheltuielile cu personalul propriu cât și cele privind comisioanele acordate colaboratorilor au crescut cu 10% respectiv 17,9%  Nu în ultimul rând, implicarea în proiectul nostru de suflet, scoala de fotbal pentru copii și juniori A.C.S. Transilvania aduce rezultate tot mai frumoase, oferindu-le șansa tot mai multor copii talentați să-și fructifice potențialul.

 

I. Rezultatele financiare ale trimestrului al 3-lea

În primele 9 luni ale acestui an, profitul net a fost 3,4 milioane de Lei, înregistrându-se astfel o majorare semnificativă față de suma 2,9 milioane de Lei, raportată la finele trimestrului 3 al anului 2018.

Veniturile au înregistrat de asemenea o sporire substanțială față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 52,7 milioane de Lei, în comparație cu 45,05 milioane de Lei în T3 2018. Astfel, veniturile totale din exploatare au avut o creștere de 16,9% în perioada raportată.

Cheltuielile de exploatare au reflectat creșterea veniturilor, tot de 16,9%. Dintre acestea, o mărire semnificativă au înregistrat-o comisioanele datorate asistenților în brokeraj (17,9%) și cheltuielile cu personalul (10%). Cu toate acestea, ponderea acestora se afla într-o ușoară scădere față de aceeași perioadă a anului 2018, reflectând preocuparea societății pentru eficientizare și contribuind la creșterea profitului.

 

II. Creșteri pe tipuri de asigurări

Dezvoltarea portofoliului pe segmente de asigurări a păstrat aceleași tendințe ca la sfârșitul semestrului I. Atât asigurările din categoriile destinate persoanelor juridice, cât și cele de viață și sănătate și-au menținut ritmul de creștere din prima jumătate a anului. Pe segmentul viață, rata majorării de 44.80% a depășit la mare distanță media pieței de 4.6% raportată de ASF în S1 2019, în timp ce asigurările de sănătate și-au menținut în continuare creșterea majoră începută în 2018, odată cu înființarea departamentelor Life & Health și Corporate.

T3-2019 vs T3-2018

Asigurări Feroviare 207.37%
Asigurări de Sănătate 59.92%
Asigurări de Viață 44.80%
Asigurări de Garanții 33.20%
Asigurări Agricole 31.47%
Asigurări de Nave 30.9%
Asigurări de Bunuri în Tranzit 19.01%
Asigurări de Răspundere Civilă Generală 18.06%

 

III. Implicare socială

Principalul proiect social al Transilvania Broker a rămas în continuare susținerea academiei de fotbal A.C.S. Transilvania. În acest trimestru, contribuția companiei s-a reflectat în înființarea unei grupe noi de vârstă, mărirea loturilor de jucători din grupele existente și participarea la un număr mare de turnee oficiale și amicale. Suntem mândri să recunoaștem că datorită implicării antrenorilor și a ambiției micilor fotbaliști, neîngrădiți de taxe de participare, A.C.S. Transilvania a început să se contureze ca unul dintre cele mai puternice cluburi sportive din regiune, cu rezultate remarcabile și cu un număr considerabil de selecții la reprezentanta județului, precum și în lotul național. În concluzie, dorim să continuăm sprijinul academiei pentru a continua să le ofere copiilor cu potențial șansa de a avea performanțe în sportul rege.

 

IV. Identitate și proiecte Transilvania Broker

În trimestrul trei, am urmărit atingerea obiectivelor planificate pentru finalul anului, și anume îmbunătățirea calității serviciilor, atragerea de clienți și îmbunătățirea colaborării cu asistenții noștri. Astfel, o nouă versiune a site-ului Transilvania Broker este în dezvoltare. Acesta va fi orientat către vânzare și va funcționa în colaborare cu cel de-al doilea proiect: maparea tuturor locațiilor francizelor. Acesta din urmă le va oferi asistenților noștri posibilitatea de a avea o identitate online și pentru a direcționa potențialii clienți către aceștia, de asemenea continuând procesul de unificare și standardizare a elementelor de branding online.
Pentru a accesa raportul complet aferent Trimestrului III 2019, vă rugăm să accesați pagina companiei de pe site-ul Bursei de Valori București.

Cauta

Postari similare

Postari recente

Categorii

Etichete

Scroll to Top