Ce trebuie sa faci pentru deschiderea unui dosar de daune pentru asigurarea de calatorii

Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook

Nicio vacanta nu este completa fara o mica doza de neprevazut. Desigur, vorbim aici de surprize placute: un restaurant pe o plaja spectaculoasa pe care il descoperi la sosire, aventuri de toate felurile si o mancare chiar mai buna decat te asteptai.

 

Din pacate, insa, tot in categoria lucrurilor neprevazute intra si cele mai putin placute, cum ar fi micile accidente sau imbolnaviri in concediu. Acestea sunt mai greu de prevenit, insa poti limita impactul lor asupra sanatatii si bugetului tau cu ajutorul asigurarii de calatorie.

 

Iti dorim sa nu ai nevoie de informatiile de mai jos. Dar iti recomandam sa le pastrezi la indemana pentru a fi pregatit in cazul in care vei avea nevoie. Hai sa vedem impreuna ce trebuie sa faci pentru a-ti folosi asigurarea de calatorie in strainatate.

 

Ce trebuie sa faci chiar INAINTE de a avea nevoie de asigurarea de calatorie

 

Te felicitam pentru ca esti un calator responsabil care incheie o polita de asigurare inainte de a pleca intr-o calatorie! Insa mai e nevoie de un pas (simplu, promitem!) pentru ca aceasta sa te poata proteja.

 

Ai grija sa ai mereu polita sau o copie a ei cu tine, oriunde ai pleca – la plaja sau intr-o drumetie pe munte. E mai simplu decat pare pentru ca majoritatea politelor sunt emise (si) in format electronic, asa ca o poti pur si simplu salva in telefon. Atunci cand vei avea nevoie de ea, va fi mereu la indemana.

 

Mai mult, te poti asigura ca toti participantii la calatorie au politele celorlalti. Vei vedea mai jos de ce.

 

Ce trebuie sa faci pentru a deschide un dosar de daune pentru asigurarea de calatorii

 

In cazul in care unul dintre evenimentele asigurate s-a produs, anunta imediat asiguratorul. Majoritatea politelor de asigurare prevad un termen de 48 de ore de la producerea evenimentului, insa e important sa nu astepti nici macar un minut in plus de la momentul in care poti da acel telefon.

 

De ce?

 

Unele companii de asigurare stipuleaza o limita a despagubirilor acordate in cazul procedurilor medicale efectuate inainte de a fi anuntati. Spre exemplu, daca ai ajuns la spital, iar cadrele medicale au efectuat proceduri in valoare mai mare de 500 de Euro inainte ca tu sa fi anuntat asiguratorul, suma maxima pe care o vei primi ca despagubire este de 500 de Euro, indiferent de valoarea cheltuielilor.

 

Vestea buna este ca nu trebuie ca titularul politei sa fie cel care face acest anunt. Daca te afli in imposibilitatea fizica de a contacta asiguratorul, un membru al familiei sau chiar un cadru medical o pot face pentru tine. De aceea e important sa ai mereu polita la tine si sa anunti cadrele medicale sau partenerii de calatorie de existenta ei.

 

Atunci cand vrei sa deschizi dosarul de daune, e important sa prezinti:

  • Copia politei de asigurare
  • Toate documentele medicale, inclusiv cele de diagnostic si facturile aferente
  • Coordonatele bancare (IBAN, numele bancii si al sucursalei) pentru primirea despagubirilor

 

In functie de tipul evenimentului asigurat, dar si de compania de asigurare la care ai incheiat polita, e posibil sa ti se solicite si alte documente. Ca atare, pastreaza toate documentele din timpul calatoriei, in special pe cele medicale. Verifica tot ce primesti de la spital si asigura-te ai tot ce iti trebuie pentru dosarul de dauna.

 

Ai nevoie de ajutor suplimentar? Agentii Transilvania Broker iti stau mereu la dispozitie! Incheie asigurarea de calatorie prin Transilvania Broker, iar noi vom fi mereu langa tine in intocmirea dosarului de daune.

 

 

Cauta

Postari similare

Postari recente

Categorii

Etichete

Scroll to Top

In ce limba doresti sa fie afisat continutul?

Dorim sa stim limba in care doresti sa fie afisat continutul site-ului pentru a va personaliza experienta.